Warszawa, 14 stycznia 2021 r.
 

Szanowni Państwo,
 Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza Państwa do udziału w sesji szkoleniowej Forum Wójtów, Burmistrzów i Prezydentów Samorządów Terytorialnych Województwa Mazowieckiego.

 Podczas najbliższej sesji szkoleniowej zostaną omówione zagadnienia dotyczące:

  1. Rola, zadania i odpowiedzialność kierownika jednostki w procesie udzielania zamówień publicznych w świetle przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
  2. Rewolucja w prawie budowlanym – szybciej, prościej, mniej biurokracji – zmiany w procesie inwestycyjnym.

Sesja szkoleniowa Forum odbędzie się w dniu 2 lutego 2021 r. w godzinach 10.00 – 14.30 w formule online. Platforma, na której się ono odbywa, jest dostępna bezpośrednio przez przeglądarkę internetową. Wystarczy wejść w link, który prześlemy do zgłoszonych uczestników, zarejestrować się i w dniu zajęć dołączyć do wirtualnego pokoju. Udział pozwoli zapoznać się z tematem prezentowanym przez eksperta, zadać mu pytanie na czacie i porozmawiać z innymi uczestnikami spotkania.
Uwaga! Liczba miejsc ograniczona! Zapraszamy Państwa do zapoznania się z załączonymi dokumentami dotyczącymi spotkania oraz udziału w najbliższym Forum Wójtów, Burmistrzów i Prezydentów Samorządów Terytorialnych Województwa Mazowieckiego.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w zaplanowanym wydarzeniu: