Szkolenia wyborcze
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE:
· Grupowa forma daje możliwość dostosowania zajęć do oczekiwań grupy, jak i do potrzeb organizacji.
· Zapewniamy możliwość szczegółowego zbadania potrzeb szkoleniowych grupy i organizacji.
· To Państwo macie wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod.
· Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: indywidualny feedback od Trenera/Eksperta czy coaching.
· To Państwo decydujecie gdzie i kiedy szkolenie się odbędzie.
· Współpracujemy z licznym gronem Trenerów/Ekspertów, którzy mają podobny poziom merytoryczny – co zapewnia możliwość przeszkolenia nawet kilkuset osób w jednym projekcie.
Organizacja, planowanie, realizacja kampanii wyborczych
• Nabycie wiedzy w zakresie badania potrzeb lokalnej społeczności, poznania problemów wyborców, sformułowania jasnego programu wyborczego odzwierciedlającego potrzeby mieszkańców.
• Określenie celów jakie chce się osiągnąć i wartości jakimi będzie się kierować jako reprezentant społeczności lokalnej. Zgodność wartości i celów z potrzebami mieszkańców.
• Zdobycie wskazówek w zakresie tworzenia zespołu współpracowników i współpracy w sztabie wyborczym.
• Zdobycie wiedzy jak stworzyć plan kampanii i jak promować swoją kandydaturę od organizacji bezpośrednich spotkań z mieszkańcami po kolportowanie materiałów wyborczych i działalność w mediach społecznościowych.
• Poznanie wartości jakimi warto kierować się w kampanii wyborczej, aby była prowadzona w sposób uczciwy i zgodny z prawem.
• Nabycie wiedzy w zakresie badania potrzeb lokalnej społeczności, poznania problemów wyborców, sformułowania jasnego programu wyborczego odzwierciedlającego potrzeby mieszkańców.
• Określenie celów jakie chce się osiągnąć i wartości jakimi będzie się kierować jako reprezentant społeczności lokalnej. Zgodność wartości i celów z potrzebami mieszkańców.
• Sformułowanie spójnego i przekonującego przesłania, który będzie kluczem do skutecznej kampanii.
• Nabycie wiedzy w zakresie doboru narzędzi i kanałów skutecznej komunikacji, które pozwolą najlepiej dotrzeć do wyborców - spotkania z mieszkańcami, dyskusje publiczne, ulotki, strona internetowa, media społecznościowe, tradycyjne media.
• Zwrócenie uwagi na konieczność monitorowania skuteczności działań i reagowania na zmiany.
• Poznanie wartości jakimi warto kierować się w kampanii wyborczej, aby była prowadzona w sposób uczciwy i zgodny z prawem.
Organizacja kampanii wyborczej
• Nabycie wiedzy w zakresie badania potrzeb lokalnej społeczności, poznania problemów wyborców, sformułowania jasnego programu wyborczego odzwierciedlającego potrzeby mieszkańców.
• Określenie celów jakie chce się osiągnąć i wartości jakimi będzie się kierować jako reprezentant społeczności lokalnej. Zgodność wartości i celów z potrzebami mieszkańców.
• Zdobycie wskazówek w zakresie tworzenia zespołu współpracowników i współpracy w sztabie wyborczym.
• Nabycie wiedzy w zakresie doboru narzędzi i kanałów skutecznej komunikacji z wyborcami.
• Zdobycie wiedzy jak stworzyć plan kampanii i jak promować swoją kandydaturę od organizacji bezpośrednich spotkań z mieszkańcami po kolportowanie materiałów wyborczych i działalność w mediach społecznościowych.
• Zwrócenie uwagi na konieczność monitorowania skuteczności działań i reagowania na zmiany.
• Zdobycie wiedzy jak zarządzać budżetem kampanii w sposób efektywny i jak rozważać koszty różnych działań.
• Poznanie wartości jakimi warto kierować się w kampanii wyborczej, aby była prowadzona w sposób uczciwy i zgodny z prawem.
• Nabycie wiedzy w zakresie badania potrzeb lokalnej społeczności, poznania problemów wyborców, sformułowania jasnego programu wyborczego odzwierciedlającego potrzeby mieszkańców.
• Określenie celów jakie chce się osiągnąć i wartości jakimi będzie się kierować jako reprezentant społeczności lokalnej. Zgodność wartości i celów z potrzebami mieszkańców.
• Sformułowanie spójnego i przekonującego przesłania, który będzie kluczem do skutecznej kampanii.
• Zdobycie wiedzy w zakresie skutecznych wystąpień publicznych w kampanii wyborczej, przygotowania przemówienia, znajomości problemów i potrzeb wyborców, jasnego i klarownego przekazu, interakcji z publicznością.
• Nabycie wiedzy w zakresie doboru narzędzi i kanałów skutecznej komunikacji, które pozwolą najlepiej dotrzeć do wyborców - spotkania z mieszkańcami, dyskusje publiczne, ulotki, strona internetowa, media społecznościowe, tradycyjne media.
1. Czy marka osobista jest potrzebna? Komu? Do czego? – szkolenie podstawowe.
2. Marka osobista, samoświadomość, przywództwo.
3. Wizerunek i marka osobista lidera lokalnego.
4. Jak skutecznie zarządzać swoim rozwojem i wizerunkiem?
5. Naturalna motywacja – jak działać skutecznie?
6. Umiejętność budowania relacji i zarządzania zespołem.
1. Jak wygrać wybory? – dekalog udanej kampanii wyborczej.
2. Jak zwyciężać w trudnych czasach? – przewodnik po kampaniach wyborczych.
3. Wygrane wybory można przegrać czyli dziesięć najczęstszych błędów kampanii wyborczych.
4. Samorządowe public relations.
5. Kobieta w kampanii wyborczej.
6. Jak zmieniający się świat zmieniał kampanie wyborcze?