W trakcie zamkniętego szkolenia, uczestnicy poznają rodzaje trudnych i prowokacyjnych zachowań uczniów oraz dowiedzą się co uczeń chce powiedzieć swoim zachowaniem i co ono oznacza dla grupy.

Cele i Korzyści
W trakcie szkolenia będzie okazja aby:
• Podzielić się swoimi doświadczeniami.
• Wypracować nowe umiejętności reagowania.
• Nauczyć się dbać o siebie.
• Przećwiczyć sytuacje, w których występują zachowania trudne i prowokacyjne.
• Uzyskać wsparcie.

Program
1. Trudna sytuacja – czym jest? Co dla mnie oznacza?
2. Prowokacyjne zachowanie – do czego jestem prowokowana/prowokowany?
3. Rodzaje trudnych i prowokacyjnych zachowań uczniów.
4. Jak dotychczas radziłam/radziłem sobie w trudnych sytuacjach?
5. Jak chciałabym/chciałbym umieć sobie radzić?
6. Co uczeń chce mi powiedzieć swoim zachowaniem?
7. Co zachowanie ucznia oznacza dla grupy? Podejście systemowe.
8. Jak wygląda proces grupowy?
9. Co ja czuję w trudnej sytuacji? Jak ją interpretuję? Czego potrzebuję?

Trener
Psycholog, seksuolog, psychoterapeutka w trakcie szkolenia. Obecnie pracuje w prywatnej poradni psychologiczno-seksuologicznej oraz współpracuje z różnymi instytucjami prowadząc warsztaty i szkolenia metodami edukacji nieformalnej. Trenerka pracująca z grupami dzieci, młodzieży, dorosłych oraz osób z niepełnosprawnościami. Wcześniej również wykładowczymi akademicka.

Kontakt

 

Katarzyna Siwierska
Specjalista ds. szkoleń
tel . +48 698 343 042
katarzyna.siwierska@frdl.org.pl