Opinie i komentarze FRDL

OBSŁUGA KLIENTA W JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO

SKARGA DO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W PRZYPADKU ZASTOSOWANIA TRYBU BEZKONKURENCYJNEGO W CELU POWIERZENIA ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU PASAŻERSKIEGO W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO

ZNACZENIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W POLITYCE INFORMACYJNEJ SAMORZĄDÓW I KREOWANIU WIZERUNKÓW MONOKRATYCZNYCH ORGANÓW WYKONAWCZYCH

PRZYSZŁOŚĆ MOBILNA, CZYLI JAK SKUTECZNIE BUDOWAĆ PLAN ZRÓWNOWAŻONEJ MOBILNOŚCI DLA ŚREDNIEJ WIELKOŚCI MIASTA POWIATOWEGO?

PRZEPISY O KOŁACH GOSPODYŃ WIEJSKICH - OMÓWIENIE PRAWNE

KLAUZULE I ASPEKTY SPOŁECZNE W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH: ZAMÓWIENIA ZASTRZEŻONE

MYŚLENIE PYTANIAMI JAKO METODOLOGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW W USTAWIE PZP

WYKORZYSTANIE USŁUG SATELITARNYCH PRZEZ SAMORZĄDY

O POTRZEBIE ZMIAN W FUNKCJONOWANIU SAMORZĄDOWYCH KOLEGIÓW ODWOŁAWCZYCH

WSPÓŁPRACA SAMORZĄDÓW Z POLICJĄ. DOBRE PRAKTYKI I REKOMENDACJE

REALIZACJA ZASADY PARTNERSTWA W PROCESIE WDRAŻANIA RPO W POLSCE

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z INTERESARIUSZAMI W GMINIE