1. Zarządzanie komentarzami i krytyką:
• Strategie zarządzania negatywnymi komentarzami i krytyką w administracji publicznej mające na celu utrzymanie pozytywnego wizerunku urzędu.
• Praktyczne metody radzenia sobie z trollami, dezinformacją i kampaniami negatywnymi, z zachowaniem równowagi między moderacją a wolnością słowa.
• Analiza przepisów prawnych i regulacyjnych dotyczących moderacji treści, w tym kwestie RODO i ochrony danych osobowych.
• Studia przypadków rzeczywistych sytuacji kryzysowych i sposoby ich zarządzania.
• Narzędzia do monitorowania sytuacji kryzysowych na Facebooku.
• Odpowiemy na pytania:
- Jak postępować, gdy fanpage urzędu staje się miejscem gorących debat lub kłótni?
- Jak radzić sobie z trollami i zorganizowanymi kampaniami dezinformacyjnymi na fanpage’u urzędu, nie naruszając zasad wolności słowa?
- Jakie są najważniejsze aspekty prawne i regulacyjne dotyczące moderacji treści na stronach administracji publicznej na Facebooku?
2. Budowanie zaangażowania społeczności:
• Strategie wspierania konstruktywnych dyskusji i zaangażowania społeczności w grupach na Facebooku.
• Najskuteczniejsze metody angażowania użytkowników w dyskusje na tematy publiczne i zachęcania do udziału w konsultacjach społecznych. Przykłady i dobre praktyki.
• Nowoczesne strategie budowania społeczności, w tym segmentacja i personalizacja treści dla różnych grup odbiorców.
• Integracja działań na Facebooku z innymi mediami społecznościowymi dla osiągnięcia synergii komunikacyjnej.
• Zastanowimy się i przeanalizujemy:
- Jak efektywnie zarządzać grupami na Facebooku związanymi z działalnością administracji publicznej?
- Jak wtórzyć posty, które angażują, a nie jedynie informują?
3. Optymalizacja treści i algorytmy Facebooka:
• Najnowsze zmiany w algorytmie Facebooka w 2024 roku wpływające na zasięg postów.
• Techniki zapewnienia najlepszej jakości i widoczności postów oraz optymalizacja szybkości ładowania grafik i wideo na różnych urządzeniach.
• Tworzenie treści dostępnych zgodnie z WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) w celu zapewnienia dostępności cyfrowej.
• Odpowiemy na pytania:
- Jakie tajemnice skrywają algorytmy Facebooka i jak możemy je wykorzystać, by nasze posty dotarły do jak największej liczby mieszkańców
- Jakie są optymalne wymiary grafik na Facebooku w 2024 roku?
- Jak zoptymalizować video pod kątem algorytmów Facebooka?
4. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w zarządzaniu treściami na Facebooku:
• Korzyści i wyzwania związane z implementacją systemów AI w zarządzaniu treściami na Facebooku.
• Praktyczne przykłady zastosowania sztucznej inteligencji w moderacji treści, automatyzacji odpowiedzi oraz personalizacji treści.
• Podpowiemy:
- Jak sztuczna inteligencja może wspomagać proces moderacji treści na fanpage’u urzędu?
- Jakie są zalety i ograniczenia wykorzystania sztucznej inteligencji w moderacji treści na platformie Facebook?
5. Facebook reels i relacje: wykorzystanie formatów w komunikacji:
• Tworzenie dynamicznych i interaktywnych reels oraz relacji, przyciągających uwagę odbiorców - warsztat praktyczny na wybranych narzędziach.
• Wykorzystanie relacji do przekazywania bieżących informacji, relacji z wydarzeń oraz szybkich aktualizacji.
• Metody interakcji z mieszkańcami poprzez te formaty oraz promowanie lokalnych inicjatyw.
• Podpowiemy:
- Jakie są najlepsze praktyki tworzenia reels i relacji w kontekście administracji publicznej?
- Jakie techniki stosować, aby reels i relacje były atrakcyjne i angażujące?
- Jakie są skuteczne metody interakcji z mieszkańcami poprzez te formaty?
6. Podsumowanie. Dobre praktyki. Pytania i odpowiedzi.
Kultura, sport, NGO, promocja