• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Zarządzanie zespołem w administracji, motywowanie oraz skuteczna komunikacja

online
Potwierdzone

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie zarządzanie zespołem. Udział pomoże uczestnikom w rozwiązywaniu konfliktów, usprawni komunikację w zespole i wzmocni umiejętności motywacyjne słuchaczy.

Ważne informacje o szkoleniu

Proponowane przez nasz szkolenie jest praktycznym warsztatem z zakresu zarządzania zespołem. Biorąc udział w szkoleniu:
• Poszerzą Państwo swoją wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania zespołem w administracji.
• Poznają Państwo główne zasady zarządzania efektywnością pracy zespołu.
• Zdobędą Państwo wiedzę nt. budowania relacji z pracownikami.
• Poznają Państwo praktyczne metody rozwiązywania konfliktów w zespole.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Zdobycie praktycznej wiedzy związanej z zarządzaniem personelem, budowaniem autorytetu.
• Poznanie sposobów na efektywną komunikację z zespołem.
• Poznanie m.in. zasad dobierania stylu zarządzania i motywowania do pracownika.
• Zdobycie umiejętności związanych z udzielaniem informacji zwrotnej.

zwiń
rozwiń
Program

1. Zarządzanie pracownikami:
• Style kierowania a stopień gotowości pracownika.
• Formułowanie oczekiwań.
• Techniki wyznaczania celów i priorytetów.
• Delegowanie zadań vs. zlecanie zadań.
2. Motywacja pracowników:
• Właściwe motywowanie pracowników.
• Jak motywacja wpływa na angażowanie się ludzi w miejscu pracy.
• Jak ważna jest profilaktyka działania, aby nie wystąpiło wypalenie zawodowe?
3. Komunikacja z pracownikami:
• Zasady kontaktów interpersonalnych z podległymi pracownikami.
• 4 płaszczyzny komunikacji.
• Metody na przełamanie negatywnej postawy rozmówcy m.in. sceptycznej, wyniosłej, dominującej, wycofanej.
• Systemy reprezentacji sensorycznej. Jak rozpoznać i skutecznie się komunikować?
• Konstruktywna informacja zwrotna – krytyka i pochwała.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Kadra zarządzająca, kadra kierownicza, liderzy, osoby chcące podnieść swoje kompetencje w zakresie efektywnego kierowania zespołami pracowniczymi.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Trener profesjonalnego wizerunku, etykiety biznesu, komunikacji i autoprezentacji z wieloletnim doświadczeniem. Na co dzień pomaga urzędnikom, pracownikom wszystkich szczebli oraz przedsiębiorcom zwiększać zawodową i osobistą skuteczność raz budować wiarygodność w oczach klientów i współpracowników. Uczy komunikacji przez profesjonalne zachowanie i wygląd oraz budowania marki osobistej w oczach klientów i współpracowników. Posiada dwunastoletnie doświadczenie zawodowe w biznesie m.in. w branży farmaceutycznej i medycznej, gdzie zdobyła praktyczne doświadczenie w biznesowej komunikacji, budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z klientami, sprzedaży i negocjacjach. Ponadto, prowadziła zajęcia z Personal Brandingu na Uniwersytecie Warszawskim oraz z Estetyki w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia. Od 2006 roku prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji interpersonalnych i osobistych takich jak: komunikacja, etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, obsługa klienta, savoir-vivre, etykieta ubioru, dress code, autoprezentacja, budowanie własnej marki, asertywność, wystąpienia publiczne, radzenie sobie ze stresem, profesjonalny sekretariat i recepcja. Ponadto, doradza w zakresie wizerunku biznesowego i osobistego uwzględniając ubiór, zachowanie i mowę ciała. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych. Współpracuje z prasą i portalami internetowymi, pisząc artykuły na temat wizerunku, etykiety i marki osobistej.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 395 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 19 maja 2023 r.