Zapraszamy Państwa na szkolenie zamknięte z efektywności osobistej i zespołowej. Poruszone będą na nim między innymi zagadnienia dotyczące komunikacji, zarządzania czasem, czy rozwiązywania konfliktów.

Ważne informacje o szkoleniu

„Efektywność osobista i zespołowa” to szkolenie jest dla Ciebie jeśli chcesz:
• stać się skuteczniejszym w tym co robisz,
• nauczyć się lepiej zarządzać sobą w czasie,
• efektywniej planować i realizować zadania,
• wzmocnić poczucie własnej wartości i pewność siebie,
• poprawić komunikacje interpersonalną i poznać techniki asertywności,
• zacząć realizować swoje cele,
• żyć pełnią życia!
Zapraszamy Cię na jedyne w swoim rodzaju szkolenie nasiąknięte wiedzą i ćwiczeniami warsztatowymi, które pozwolą Ci w miłej atmosferze podnieść swoją efektywność osobistą ale i też poznać tajniki jak stać się czołowym graczem zespołu!

Cele i korzyści

• Poprawa efektywności osobistej i zespołowej
• Rozwój kompetencji miękkich niezbędnych do skuteczności osobistej i zespołowej
• Po szkoleniu uczestnik:
- zna bardziej siebie/ swoje moce i słabe strony,
- wie które nawyki go wspierają a które nie,
- umie wykorzystać narzędzia/techniki zarządzania sobą w czasie i skutecznego planowania zadań,
- skutecznie wykorzystuje komunikację interpersonalną,
- wie jak skutecznie stawiać cele i je realizować,
- wie co go motywuje, potrzeby, oczekiwania i umie to asertywnie wyrażać na zewnątrz,
- potrafi efektywnie komunikować się z zespołem,
- potrafi zastosować metody poprawiające współprace w zespole,
- potrafi konstruktywnie rozwiązywać konflikty.

Program

1. Diagnoza uczestnika szkolenia:
• Test osobowości.
• Tabela wartości.
• Test kompetencji.
• Test autoanalizy mocnych i słabych stron.
• Analiza aktualnych wyzwań i sposoby ich realizacji.
• Cele & Motywacja.
2. Skuteczna komunikacja interpersona:
• Sztuka skutecznego porozumiewania.
• Efektywność komunikacji przy uwzględnieniu typu osobowości.
• Rola aktywnego słuchania w skutecznej komunikacji.
• Techniki aktywnego słuchania.
• Bariery w komunikacji i metody ich pokonywania.
• Feedback - metodyka udzielania informacji zwrotnej pozytywnej – „UF” / negatywnej – „FUKO”.
• Rola skutecznej komunikacji w budowaniu atmosfery sprzyjającej efektywności.
• Efektywność zespołu, a przepływ informacji.
3. Zarządzanie sobą w czasie i planowanie zadań:
• Złodzieje czasu / diagnoza własnych złodziei czasu.
• Zdiagnozowanie swoich przydatnych i zgubnych nawyków.
• Wykorzystanie dobrych nawyków w celu podniesienia skuteczności osobistej.
• Siedem nawyków skutecznego działania – Stephen R.Covey.
• Priorytety zadań- Macierz Eisenhowera.
• Skuteczność działań - Zasada Pareto 80/20.
• Organizacja pracy – Metoda David Allen - Getting Thing Done.
• Asertywność.
• Delegowanie.
4. Rozwiązywanie konfliktów:
• Koło konfliktu Christopher W. Moore.
• Trudne sytuacje ( zarzadzanie stresem/emocjami).
• Pięć dysfunkcji efektywności zespołu (Patrick Lencioni).

Informacje o prowadzącym

Trener, wykładowca posiadający 20 lat doświadczenia w zarządzaniu zasobami ludzkimi na różnych stanowiskach kierowniczych w instytucji publicznej oraz biznesu. W ostatnich latach wspiera prezesów, menedżerów, członków zespołów instytucji oraz firm z różnych branż w realizacji ich celów prywatnych i zawodowych poprzez szkolenia, coaching, mentoring, testy DiSC. Specjalizuje się w kompetencjach menedżerskich, kompetencjach miękkich, efektywności. Certyfikowany Trener Biznesu i Rozwoju Osobistego, Coach ACC ICF, DiSC Trainer & Facilitator, HR Business Partner, Specjalista ds. efektywności.