• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Rozwijanie umiejętności interpersonalnych. Efektywne metody pokonywania trudności we współczesnych miejscach pracy we współpracy w zespole. Skuteczne sposoby budowania satysfakcjonujących relacji zawodowych

Program i karta zgłoszenia

6-8  września 2022 r. Szkolenie w godzinach 09:00-15:30 każdego dnia.

Chciałbyś rozwinąć swoje umiejętności interpersonalne? Zależy Ci na satysfakcjonujących relacjach zawodowych z pracownikami? 
Jesteś kierownikiem, naczelnikiem, dyrektorem, prezesem? Chcesz osiągać lepsze wyniki wraz ze swoim zespołem? Chcesz nauczyć się lepiej zarządzać swoimi ludźmi? Chcesz być skuteczniejszy/sza w tym co robisz? Świetnie! Chętnie Ci w tym pomożemy. W dniach 6-8 września organizujemy stacjonarne szkolenie w Warszawie pn. ”Rozwijanie umiejętności interpersonalnych”.

Ważne informacje o szkoleniu

Proponowane przez nas trzydniowe szkolenie jest odpowiedzią na potrzebę doskonalenia umiejętności budowania efektywnej komunikacji w relacjach zawodowych, rozstrzygania sporów i konfliktów.
Podczas zajęć w pierwszym dniu przeanalizujemy w jaki sposób skutecznie realizować cele, zarządzać swoją energią i emocjami oraz omówimy zalety współpracy-rywalizacji w zespole. W drugim dniu skupimy się na komunikacji niewerbalnej, asertywności oraz perswazji. W trzecim dniu omówimy najczęściej występujące konflikty w zespole oraz wypracujemy narzędzia do ich skutecznego rozwiązywania.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

Współcześnie, możliwość osiągnięcia sukcesu zawodowego, w kluczowy sposób opiera się na kompetencji efektywnej współpracy w zespole. Bazuje ona na umiejętności budowania satysfakcjonujących relacji ze współpracownikami, umiejętności zarządzania swoim zaangażowaniem i samodzielnością, umiejętności zespołowego podejmowania decyzji. Powyższe kompetencje łatwiej jest budować, jeśli potrafimy umiejętnie wytyczać priorytety, szacować czas potrzebny do wykonania zadania, planować swoje działania, skutecznie zarządzać swoją energią życiową, efektywnie porozumiewać się i przekonywać innych do dobrej współpracy, skutecznie zarządzać sytuacjami konfliktowymi. To dzięki tym kompetencjom możemy osiągnąć swoje cele zawodowe. Rozwijanie wszystkich powyższych umiejętności jest celem proponowanego przez nas warsztatu szkoleniowego. Organizowane warsztaty mają również na celu wzmocnienie aktywnej postawy zaangażowania się w indywidualny, proces rozwoju swoich kompetencji interpersonalnych, społecznych. Taka postawa, jest najbardziej pożądana w każdym współczesnym miejscu pracy. Coraz więcej zadań jesteśmy wstanie dokonać tylko z zespołem. Idealną sytuacją, byłoby gdyby,

zwiń
rozwiń
Program

DZIEŃ I
1. Proaktywna postawa w miejscu pracy czyli zaangażowanie i odpowiedzialność na pierwszym miejscu…:

• Pracownik vs Wojownik w organizacji.
• Efektywne strategie realizowania wyzwań, jakie stawiają nam zadania na zajmowanym przez nas stanowisku.
• Zarządzanie własną energią, skuteczne sposoby utrzymania zaangażowania.
• Uporządkowanie życiowych indywidualnych celów i potrzeb zawodowych vs cele i potrzeby urzędu, instytucji.
2. Wróg czy przyjaciel w zespole – rywalizować czy współpracować czyli efektywne metody osiągania postawionych celów:
• Gra Skarbonka, dyskusja – wypracowanie wspólnych wniosków.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Kadra kierownicza instytucji - prezesi, dyrektorzy, naczelnicy, kierownicy oraz osoby, które w najbliższym czasie obejmą kierownicze stanowisko. Zapraszamy również osoby, które chciałyby wzmocnić swoje kompetencje interpersonalne/ nauczyć się pokonywać trudności związane ze współpracą w zespole.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Psycholog organizacji, Konsultant biznesowy, Coach, Trener. Doradza w obszarach związanych z projektowaniem i zarządzaniem Kulturą Organizacji w firmach, traktując ją jako czynnik budujący poziom zaangażowania pracowników. Specjalizuje się w aspektach związanych z relacjami międzyludzkim. Szczególnie pomaga w rozwoju efektywnych narzędzi kierowania: skuteczna wielowymiarowa komunikacja, rozwiązywanie konfliktów, zarządzanie emocjami, techniki wywierania wpływu. Jest Trenerem z wieloletnim doświadczeniem praktycznym. Od kilku lat stale współpracuje z firmami finansowymi, branży TSL, administracji publicznej - prowadząc konsultacje, coaching, regularne szkolenia wspierające i pod noszące efektywność codziennej pracy pracowników tych firm. Współpracuje jako wykładowca z Uniwersytetem SWPS, prowadzi zajęcia dla studentów wydziału psychologii w Sopocie na kierunku psychologia biznesu i organizacji, w przedmiotach komunikacja w procesach sprzedażowych oraz dynamika relacji biznesowych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

MIEJSCE: Zajęcia odbędą się w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym BOSS***, ul. Żwanowiecka 20, 04-849 Warszawa
Cena 1699,00 zł netto PLN. W przypadku zgłoszenia do 13 lipca cena wynosi 1499,00 PLN netto. Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.
2 Noclegi i 2 kolacje: dodatkowo płatne: 610zł/pok. 1os lub 385 zł/pok. 2 os.
Zgłoszenia przyjmujemy do 26 sierpnia 2022 r.