• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Prowadzenie postępowań meldunkowych w praktyce. Meldowanie czynnością materialno-techniczną oraz nadawanie numeru PESEL

Program i karta zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Cele i korzyści
  • Omówienie problematyki prowadzenia postępowań administracyjnych w czasie epidemii w zakresie meldunków.
  • Wskazanie zagadnień dotyczących aspektów związanych z zameldowaniem, wymeldowaniem, anulowaniem zameldowania.
  • Przedstawienie zagadnień związanych z nadawaniem i zmianą numeru PESEL.
  • Zdobycie praktycznych podpowiedzi, porad i wskazówek od eksperta, w celu prawidłowego wykonywania zadań, uniknięcia nieprawidłowości, zarówno w bieżącej pracy, jak i w przypadku kontroli.
  • Poznanie aktualnego orzecznictwa sądów administracyjnych oraz Naczelnego Sądu Administracyjnego w zakresie problematyki szkolenia.
  • Uzyskanie praktycznych i obszernych materiałów szkoleniowych!!!
zwiń
rozwiń
Program
  1. Postępowania administracyjne -uwagi ogólne:
    • strona postępowania,
    • opłaty,
    • pełnomocnik,
    • terminy,
    • doręczenia,
    • dowody w sprawie,
    • rozprawa administracyjna,
    • elementy postępowania administracyjnego w I i II instancji,
    • elementy decyzji.
  2. Postępowanie administracyjne o zameldowanie decyzją administracyjną.
  3. Postępowanie administracyjne o wymeldowanie decyzją administracyjną.
  4. Postępowanie administracyjne o anulowanie zameldowania i wymeldowania.
  5. Orzecznictwo WSA i NSA dotyczące postępowań meldunkowych.
  6. Nadawanie numeru PESEL z urzędu.
  7. Nadawanie numeru PESEL na wniosek.
  8. Zmiana numeru PESEL.
  9. Najczęstsze uchybienia.
  10. Pytania i odpowiedzi.
 
zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy gmin/miast realizujących zadania zlecone z zakresu meldunków, kierownicy i zastępcy kierowników urzędów stanu cywilnego, wszyscy zainteresowani tematyką szkolenia.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Praktyk, doświadczony trener, od 15 lat zajmuje się nadzorem nad realizacją przez gminy zadań z zakresu spraw obywatelskich. Prowadziła wiele szkoleń z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych i USC, wysoko oceniany wykładowca.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena:
290 zł netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.

Zgłoszenia:
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: szkolenia@frdl.org.pl, lub poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.mazowsze.pl do 9 listopada 2020 r.
UWAGA LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!