• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Content marketing i SEO

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na szkolenie dedykowane przede wszystkim pracownikom wydziałów promocji, jego przedmiotem będzie content marketing oraz optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych.

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu zajęcia prezentujące niezbędną, podstawową wiedzę dotyczącą content marketingu i SEO. W trakcie szkolenia przećwiczymy m.in. tworzenie tytułów przykuwających uwagę, poznamy strategie i taktyki marketingowe oraz poznamy zasady algotytmów Googla, czyli co wpływa na widoczność naszej strony w przeglądarce.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

Celem szkolenia:
• Wzrost wiedzy w obszarze tworzenia treści internetowych.
• Poznanie zasad tworzenia treści zgodnie z SEO.

• Poznanie możliwości optymalizacji treści pod kątem wyszukiwarek.
Korzyści dla uczestnika:
• Nauczysz się tworzyć zasięgowe treści, przyciągające uwagę odbiorcy.
• Poznasz zasady, wpływające na widoczność w wyszukiwarce Google.
• Nauczysz się optymalizować treści pod kątem SEO, aby byłe lepiej widoczne w sieci.

zwiń
rozwiń
Program

1. Wprowadzenie do content marketingu:
• Czym jest content marketing?
• Jak użytkownicy czytają treści w Internecie.
• Jak tworzyć interesujące treści na potrzeby Internetu.
• Jak tworzyć przykuwające uwagę tytuły.
2. Strategie i taktyki content marketingowe:
• Przydatne narzędzia i źródła.

• Techniki wykorzystania treści na wiele różnych sposobów.
• Popularne formaty: tekst, video, grafiki.
• Mierzenie i analiza działań content marketingowych.
3. Content a SEO:

• Zasady działania Google.
• Jak Google widzi twoją stronę?
• Algorytmy Google’a.

• Co ma wpływ na widoczność w wyszukiwarce Google’a naszych treści?
• Jak wykorzystać content pozycjonowaniu strony.
• Wybór słów kluczowych dla pozycjonowanej strony.
4. Praca warsztatowa – optymalizacja treści pod SEO.

5. Praktyczne wskazówki i podsumowanie.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy działów komunikacji, promocji, marketingu oraz PR pracujący zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach, osoby chcące udoskonalić swój warsztat językowy w kontekście tworzenia materiałów promocyjnych, wszyscy pragnący stworzyć kompleksową, wielonarzędziową oraz spójną komunikację promocyjną opartą o wartościowe treści.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, certyfikowany trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior Trainer). Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w komunikacji, marketingu, i zarządzaniu wizerunkiem (doświadczenia zawodowe zdobywał w samorządzie, organizacjach pozarządowych i biznesie). Współautor podręcznika „Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych”. Autor publikacji w takich mediach, jak Forbes, Antyweb, Marketing w Praktyce, Dziennik Zachodni, Wirtualna Polska. Prelegent wielu imprez branżowych w rodzaju LinkedIn Local, Internet Beta, Sprawny Marketing. Prowadził szkolenia m.in. dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Microsoftu, Santander Banku.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 369 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.mazowsze.pl do 10 marca 2022 r.