• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Praca zdalna i komunikacja kryzysowa w JST

online
Program i karta zgłoszenia

 

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Sesja szkoleniowa Forum Sekretarzy

Moduł I  Praca zdalna w JST
1. Czy wszystkie urzędy stosowały pracę zdalną czy pracowały rotacyjnie
2. Jakie zabezpieczenia wdrożyły urzędy przy pracy zdalnej czy dokonano analizy ryzyka
3. Jak praca zdalna wpływała na czas pracy i wynagrodzenie i na bhp
4. Czy monitorujemy pracę zdalną pracowników

Prowadzący: Radca prawny, ekspert z zakresu prawa administracyjnego, prawa pracy oraz przepisów prawnych dotyczących ochrony danych osobowych. Doświadczona trener, prowadzący szkolenia podnoszące kwalifikacje pracowników administracji publicznej. Autor komentarzy i opinii prawnych.

Moduł II Komunikacja kryzysowa wewnątrz jst – jak komunikować się z pracownikami?

Czy absencja pracowników, zamknięcie placówek, strach przed koronawirusem powoduje paraliż wewnątrz instytucji? Czy urzędy są przygotowane technicznie na zlecenie pracy zdalnej pracownikowi? W jaki sposób pracownik urzędu kontaktuje się z współpracownikami i przełożonymi? Jak radzić sobie z komunikacją w zespole? Jak przekazywać w zespole trudne informacje?

Moduł III Czy JST mają przygotowaną i spisaną strategię komunikacji kryzysowej w formie dokumentu, czy działają ad hoc?

Czy w sytuacji kryzysowej korzystnej jest działać na postawie opracowanej strategii czy też lepiej działać intuicyjnie, bez spisanego planu? Analiza badań przeprowadzonych wśród samorządów i przedsiębiorców.

Moduł IV Komunikacja kryzysowa z mieszkańcami – zdalne modele komunikowania się z mieszkańcami i mediami.

Czy przyjęte przez nas dotychczas sposoby komunikacji działają i są skuteczne? Jak prowadzić wirtualne konferencje prasowe, live’y? Jak przebić się z informacjami w zalewie fake-newsów?

Moduł V Zasada 5P Adama Łaszyna – czy samorządowcom trudno mówi się „przepraszam”?

Czy podobnie jak w firmach największym źródłem sytuacji kryzysowych jest internet i media społecznościowe. 5P (przygotuj się, przeciwdziałaj, przeproś, powetuj, popraw się) a rzeczywistość wirtualna instytucji publicznej? Kto jest większym źródłem potencjalnego kryzysu: mieszkaniec czy dziennikarz?

Prowadzący: Absolwent filologii klasycznej na Uniwersytecie Łódzkim i podyplomowo marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Przez 10 lat był dziennikarzem, przez kolejne 10 odpowiadał za komunikację w instytucjach publicznych: UMŁ, ŁSSE i UMWŁ. Wykładowca akademicki na UŁ i SAN – uczy studentów budowania marki, komunikacji kryzysowej, PR oraz współczesnych mediów. Prowadzi także własną firmę Kwintesencję, która obsługuje firmy w zakresie komunikacji biznesowej: z naciskiem na ghostwriting i media społecznościowe. Obsługiwał strony od założenia do 65 tysięcy fanów, ma na swoim koncie posty mające milionowe zasięgi. Szkoli także z wystąpień publicznych i współczesnych form komunikacji. Prywatnie fan biegania, fotografii i nowoczesnych technologii. Książki nadal woli czytać w wersjach papierowych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Koszt udziału w szkoleniu zostanie pokryty z Państwa opłat za miesiąc grudzień 2020.

Koszt szkolenia dla zainteresowanych osób spoza Forum Sekretarzy to 249 zł.
Cena obejmuje materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Prosimy o przesyłanie zgłoszeń do 4 grudnia 2020 r.: na adres mailowy szkolenia@frdl.org.pl lub numer fax 42/288 12 86 wysyłając uzupełnioną kartę zgłoszenia, lub przez formularz elektroniczny zamieszczony na www.frdl.mazowsze.pl