• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Budowa i promocja marki miejsca (miasta, gminy, regionu). Jak skutecznie kształtować i komunikować markę miejsca?

online

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Cele i korzyści

Głównym celem zajęć jest przekazanie podstawowej wiedzy na temat mechanizmów i narzędzi kształtowania marki miejsca oraz budowania jej pozytywnego wizerunku wśród różnych grup interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych.
Celem tych zajęć jest także inspirowanie uczestników do poszukiwania nowych, atrakcyjnych dla odbiorców, kanałów i sposobów promowania marki miejsca.
 

zwiń
rozwiń
Program

1. Miejsce jako produkt, miejsce jako marka.
• Kiedy i w jaki sposób produkt staje się marką?
• Czynniki kształtujące markę miejsca.
• Trzy poziomy wizerunku marki miejsca: świadomość, znajomość oraz stosunek emocjonalny do miejsca.
• Logo miejsca i jego komunikacyjna siła. Jak powstaje logo?
• Logo czy herb?
2. Promocja wewnętrzna i zewnętrzna.
• Różnorodność adresatów działań promocyjnych i jej wpływ na sposób komunikacji: mieszkańcy, turyści, studenci, inwestorzy, władze.
• Cudzie chwalicie, swego nie znacie. Promocja wewnętrzna i zewnętrzna.
• Ambasador marki miejsca.
3. Marka miejsca w sieci.
• Urzędowa strona www.
• Komunikacja marki miejsca w mediach społecznościowych. Konkursy w social mediach, zalety i pułapki.
• Influencerzy w promocji marek miejsca. Nowa komunikacyjna rzeczywistość.
• Konsultacje społeczne – znane działanie, nowe narzędzie. Dialog w sieci.
• Marka miejsca na Twitterze.
• Marketing wirusowy w promocji marki miejsca.
4. Znane media, nowe możliwości w promocji marki miejsca.
• Promocja miejsca a trendy społeczne.
• Realne jest wirtualne. Podwójna siła tradycyjnych narzędzi promocyjnych.
• Kampanie z ekologią w tle. Opowieść o tym, jak zielony tramwaj objechał świat.
5. Część warsztatowa. Best Practice: przykłady kampanii promujących marki miejsca w Polsce i na świecie. Praktyczne wskazówki na potrzeby strategicznego planowania działań komunikacyjnych miasta, gminy i regionu.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Zajęcia adresowane są do pracowników administracji samorządowej, głównie do jednostek odpowiedzialnych za wizerunek miasta lub gminy, komunikację i relacje zewnętrzne, a także za realizację projektów promocyjnych.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej. Autorka kilku kampanii promocyjnych z zakresu marketingu terytorialnego oraz promocji miast i regionów, realizowanych na terenie kraju oraz za granicą. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnych oraz kampanii promocyjnych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu komunikacji marketingowej w ramach podyplomowych studiów przy Uniwersytecie Śląskim. Wykładowca i trener firmy Questus, akredytowanego centrum szkoleniowo-egzaminacyjnego The Chartered Institute of Marketing in London. Prowadzi e-learningowy kurs przygotowujący do egzaminów CIM. Stała współpracowniczka miesięcznika „Marketing w Praktyce” (publikacje z zakresu komunikacji marketingowej, współpracy z agencją reklamową, marketingu relacji oraz promocji miast i regionów). Absolwentka Katedry Marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Ukończyła kurs Professional Diploma in Marketing oraz Postgraduate Professional Diploma in Marketing i uzyskała międzynarodowy dyplom The Chartered Institute of Marketing in London.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena:
260 zł netto/os.
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.

Zgłoszenia:
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: szkolenia@frdl.org.pl, faksem lub poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.mazowsze.pl do 24 sierpnia 2020 r.
UWAGA: LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!