PL|EN
strona głowna KALENDARIUM SZKOLEŃ telefon fundacja mazowsze

infolinia 801 066 893

telefon fundacja mazowsze

801 066 893

fundacja mazowsze baner

„Szkoła równych szans - VII edycja”


Okres realizacji: 1.02.2017 – 31.01.2018

Wsparcie dla 3 szkół podstawowych i 6 szkół ponadgimnazjalnych z województwa mazowieckiego w ramach RPO WM na lata 2014-2020.

Cel projektu:

Celem projektu jest wzmocnienie kompetencji kluczowych, postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy uczniów dziewięciu szkół z województwa mazowieckiego.

Działania i beneficjenci:

Wsparcie kierowane jest do 1437 uczniów z 9 szkół – 8 z terenu warszawskiej dzielnicy Praga Południe, 1 szkoły podstawowej z terenu gminy Grodzisk Mazowiecki. Wśród szkół warszawskich uczestniczących w projekcie są 2 szkoły podstawowe, 4 licea ogólnokształcące oraz 2 technika.

Działania obejmują:

- zajęcia dodatkowe: wyrównawcze, rozwijające i koła zainteresowań w zakresie komunikacji w językach obcych, kompetencji matematyczno-przyrodniczych, informatycznych oraz umiejętności społecznych
- wyjazdy edukacyjne
- doposażenie i wykorzystanie do zajęć pracowni TIK oraz pracowni przedmiotowych

Planowane efekty projektu:

Zwiększenie kompetencji kluczowych u 1150 uczniów.
Doposażenie pracowni w 8 szkołach.

Kontakt:
Małgorzata Olszewska - kierownik projektu
telefon: (22) 351 93 27
e-mail: malgorzata.olszewska@frdl.org.pl
Wartość projektu: 801 913,75 zł w tym dofinansowanie z UE: 641 531,00 zł
Nr umowy: RPMA.10.01.02-14-5121/16-00 Instytucja Zarządzająca: MJWPU

zaufali nam

  • bgk(1).jpg
  • indeks.jpg
  • 5e15c4e0456975192e90647f6ac4ba22.jpg
  • logo_minister.jpg
  • logotypclaim_czerony_pl_.jpg
  • logo_mir_2.jpg

zobacz także www.frdl.org.pl

Newsletter

Podaj email:

SPRZEDAŻ PORADNIKA DLA RADNYCH

zaproponuj temat szkolenia

fundacja mazowsze sugestie

zaproponuj temat szkolenia

Zaproponuj temat szkolenia

i uzyskaj rabat 50%*

* Voucher z 50% rabatem przyznamy za propozycję szkolenia które nie jest obecnie w naszej ofercie

Captcha

Przepisz kod z obrazka: