PL|EN
strona głowna KALENDARIUM SZKOLEŃ telefon fundacja mazowsze

infolinia 801 066 893

telefon fundacja mazowsze

801 066 893

Konferencja „Realizacja usług publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego – ograniczenia, możliwości, rekomendacje”

Konferencja „Realizacja usług publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego – ograniczenia, możliwości, rekomendacje”
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej we współpracy z Ministerstwem Rozwoju organizuje konferencję „Realizacja usług publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego – ograniczenia, możliwości, rekomendacje”, która odbędzie się 6 marca 2017 r. w siedzibie Ministerstwa Rozwoju w Warszawie. Podczas konferencji zaprezentowane zostaną wyniki analiz barier oraz szans rozwojowych i dobrych praktyk realizacji usług publicznych, za które odpowiedzialny jest samorząd terytorialny. Jest to obszerne opracowanie eksperckie przygotowane przez Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej we współpracy ze Związkiem Miast Polskich, Związkiem Powiatów Polskich i Związkiem Gmin Wiejskich Rzeczypospolitej Polskiej.

Szczegółowe informacje znajdują się w Zaproszeniu i Programie Konferencji dostępnych tutaj.
Liczba miejsc na konferencję jest ograniczona, więc zachęcamy do potwierdzania swojego udziału (decyduje kolejność zgłoszeń).

ZAPRASZAMY

zaufali nam

  • bgk(1).jpg
  • indeks.jpg
  • 5e15c4e0456975192e90647f6ac4ba22.jpg
  • logo_minister.jpg
  • logotypclaim_czerony_pl_.jpg
  • logo_mir_2.jpg

zobacz także www.frdl.org.pl

Newsletter

Podaj email:

zaproponuj temat szkolenia

fundacja mazowsze sugestie

zaproponuj temat szkolenia

Zaproponuj temat szkolenia

i uzyskaj rabat 50%*

* Voucher z 50% rabatem przyznamy za propozycję szkolenia które nie jest obecnie w naszej ofercie

Captcha

Przepisz kod z obrazka: