• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych, trudnych, stresujących i wywołujących lęk?

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Cele i korzyści
  • Uczestnicy dowiedzą się, na czym polega kryzys, jakie sytuacje stresujące mogą występować w ich pracy.
  • Zobaczą jak czynniki zewnętrzne, niezależne od nich wpływają na ich pracę, jakie konsekwencje w zachowaniu i psychice mogą powodować.
  • Dowiedzą się, jakie emocje towarzyszą sytuacjom trudnym.
  • Będą mogli zrozumieć mechanizmy obronne w trudnych sytuacjach.
  • Dowiedzą się, jak zrozumieć siebie i swoich współpracowników.
  • Poznają sposoby budowania relacji i radzenia sobie z konfliktami w niesprzyjających sytuacjach.
  • Dowiedzą się, jak minimalizować negatywne konsekwencje stresu, gdzie i kiedy szukać pomocy.
zwiń
rozwiń
Program
  1. Sytuacja kryzysowa – definicje, rodzaje.
  2. Ryzyko obarczenia kryzysem.
  3. Fazy rozwoju kryzysu. Dynamika kryzysu.
  4. Stres i jego objawy.
  5. Konsekwencje sytuacji stresowych.
  6. Emocje w sytuacjach trudnych. Rola emocji.
  7. Lęk, złość, bezsilność.
  8. Praca w niesprzyjających okolicznościach.
  9. Konsekwencje sytuacji trudnych i kryzysowych w zespołach pracowniczych.
  10. Budowanie relacji w sytuacjach obciążonych stresem i silnymi emocjami.
  11. Rozpoznawanie kryzysu – profil osoby przeżywającej kryzys.
  12. Sposoby reagowania i radzenia sobie w sytuacji stresu i kryzysu.
  13. Gdzie i kiedy szukać pomocy.
  14. Odzyskiwanie równowagi życiowej.
  15. Wzajemna pomoc i współpraca.
  16. Podsumowanie.
zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy jednostek samorządowych, kadra zarządzająca, osoby mogące doświadczać wzmożony stres w pracy.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

psycholog, coach, trener z 14-letnim doświadczeniem. Ukończyła Szkołę Coachingu w Instytucie Rozwoju Biznesu. Jest certyfikowanym coachem „The Practicioner Coach Diploma”, akredytowanym przez Noble Manhattan Coaching oraz International Institut of Coaching and Mentoring. Posiada certyfikat Zarządzanie projektami PRINCE2 na poziomie Foundation. Nauczyciel akademicki w WSB w Poznaniu i ŁWSH w Żarach. Tworzy gry szkoleniowe rozwijające kompetencje miękkie oparte na wiedzy z zakresu psychologii i wykorzystuje je podczas szkoleń. Specjalizuje się w szkoleniach z rozwijania kompetencji menedżerskich, a także m.in. z zakresu: budowania zespołu, komunikacji interpersonalnej, asertywności, motywowania, automotywacji, autoprezentacji, wizażu, etykiety biznesowej i towarzyskiej, radzenia sobie ze stresem, równowagi między pracą a życiem osobistym, rozwiązywania konfliktów, treningu interpersonalnego, zarządzania sobą w czasie.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

CENA: 
229 zł netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.

ZGŁOSZENIA: 
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: szkolenia@frdl.org.pl, faksem lub poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.mazowsze.pl do 8 maja 2020 r. 
UWAGA ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!