PL|EN
strona głowna KALENDARIUM SZKOLEŃ telefon fundacja mazowsze

infolinia 801 066 893

telefon fundacja mazowsze

801 066 893

fundacja mazowsze szkolenia
fundacja mazowsze kalendarium

KALENDARIUM SZKOLEŃ

kalendarium pokaż więcej

Promowanie miejsca na cztery pory roku. Jak dopasować działania do sezonu i jak ułożyć kalendarz wydarzeń promujących miasto i gminę

Miejsce: Warszawa, Żurawia 43

Termin: 2020-03-26

Cena: 459 zł

Promowanie miejsca na cztery pory roku. Jak dopasować działania do sezonu i jak ułożyć kalendarz wydarzeń promujących miasto i gminę

Data: 26 marca 2020, 10:00 - 16:00

Cele:
- Przekazanie podstawowej wiedzy na temat promocji miejsca (miasta, gminy) w różnych obszarach jego aktywności.
- Promocja zostanie tu zaprezentowana w kontekście roku kalendarzowego i różnych okoliczności, świąt i wydarzeń, które mogą stanowić podstawę do tworzenia projektów promocyjnych.
- Zajęcia mają także na celu inspirowanie uczestników do poszukiwania nowych, atrakcyjnych dla odbiorców kanałów komunikacji oraz do kreatywnego wykorzystania standardowych mediów i narzędzi promocyjnych.

Korzyści:
- Uczestnicy zajęć otrzymają specjalistyczną wiedzę na temat przygotowania i organizacji projektów związanych z promocją miasta i gminy w ujęciu zmieniających się okoliczności i okazji wynikających z roku kalendarzowego.
- Będą mogli przyjrzeć się projektom promocyjnym wykorzystującym zmieniające się pory roku i dopasowanym do sezonu.
- Otrzymają szereg praktycznych wskazówek i przykładów odnośnie aktualnych trendów i nowoczesnych instrumentów komunikacji marketingowej w promocji miast i gmin.

Adresaci: Pracownicy instytucji publicznych, organizacji pozarządowych oraz pracownicy administracji samorządowej, głównie jednostek odpowiedzialnych za promocję, wizerunek urzędu (miasta, gminy itp.), komunikację z mieszkańcami, ocenę poziomu satysfakcji mieszkańców.

Prowadzący: Zaangażowana w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym oraz promocją miast i regionów. Autorka i współautorka kilku kampanii promocyjnych z tego zakresu, realizowanych na terenie kraju oraz za granicą, m.in. „Śląskie. Na wyciągnięcie ręki”, „Invest In Silesia”, „Guck mal! Schlesien”, „To je vyborne! Das ist super! Dolny Śląsk”. Współautorka strategii komunikacji marketingowej dla Pszczyny, strategii promocyjnej dla miasta Katowice. Doświadczony wykładowca.

Program:
1. Wiosna, cieplejszy wieje wiatr… a pomysły promocyjne rozkwitają:
- Różnorodność adresatów działań promocyjnych i jej wpływ na sposób komunikacji: mieszkańcy, turyści, studenci, inwestorzy, władze.
- Cudzie chwalicie, swego nie znacie. Promocja wewnętrzna i zewnętrzna.
- Marka miasta. Logo, hasło, kolorystyka
2. W dzień gorącego lata… promocja dojrzewa:
- Jak wpisać promocję miasta i gminy w aktualną modę i trendy społeczne?
- Znane narzędzia, nowe możliwości. Jak kreatywnie wykorzystać standardowe media i nośniki reklamowe do niestandardowej promocji miasta?
- Promocja pod gruszą. Wakacyjne wydarzenia promocyjne. Przykłady i inspiracje.
3. Mimozami jesień się zaczyna… a do miast wkrada się smog:
- Ekologia w służbie działań promocyjnych.
- Polska złota jesień kontra smog.
- Kampanie ze smogiem w tle.
- Opowieść o tym, jak zielony tramwaj objechał świat.
4. Winter is coming… ale w promocji wciąż jest gorąco:
- Zima latem, latem zima, czyli w promocji wszystko jest możliwe. Przykłady przedsięwzięć promocyjnych o tematyce zimowej.
- Świąteczny jarmark promocyjnych pomysłów.
- Zima w plenerze i pod dachem.
5. Część warsztatowa. Praktyczne wskazówki na potrzeby strategicznego planowania sezonowych i okolicznościowych działań komunikacyjnych miasta, gminy i regionu.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 19 marca 2020 r. fax: (22) 351 93 10, e-mail: szkolenia@frdl.org.pl lub wybrać opcje zapisu przez stronę www.frdl.mazowsze.pl Ewentualną rezygnację ze szkolenia prosimy złożyć w formie pisemnej i przesłać do nas mailem bądź faxem najpóźniej na dwa dni robocze przed szkoleniem. W przypadku niewykorzystania zgłoszonego uczestnictwa - Urząd będzie zobowiązany do sfinansowania 100% odpłatności za uczestnictwo i materiały. FRDL zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia. Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Żurawia 43. Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum. Cena: 409 zł netto przy zgłoszeniu do 12 marca. Cena po 12 marca to 459 zł. Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji. Zwolnienie z VAT w przypadku finansowania ze środków publicznych. W cenie materiały szkoleniowe, zaświadczenie, lunch oraz przerwy kawowe. Płatność przelewem, na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia. Szkolenia realizujemy również w formie zamkniętej na terenie Instytucji. W przypadku braku potwierdzenia szkolenia na adres e-mail podany w zgłoszeniu na 3 dni przed szkoleniem prosimy o kontakt pod numer (22) 351 93 26

zaufali nam

  • bgk(1).jpg
  • indeks.jpg
  • 5e15c4e0456975192e90647f6ac4ba22.jpg
  • logo_minister.jpg
  • logotypclaim_czerony_pl_.jpg
  • logo_mir_2.jpg

zobacz także www.frdl.org.pl

Newsletter

Podaj email:

zaproponuj temat szkolenia

fundacja mazowsze sugestie

zaproponuj temat szkolenia

Zaproponuj temat szkolenia

i uzyskaj rabat 50%*

* Voucher z 50% rabatem przyznamy za propozycję szkolenia które nie jest obecnie w naszej ofercie

Captcha

Przepisz kod z obrazka: