PL|EN
strona głowna KALENDARIUM SZKOLEŃ telefon fundacja mazowsze

infolinia 801 066 893

telefon fundacja mazowsze

801 066 893

fundacja mazowsze szkolenia
fundacja mazowsze kalendarium

KALENDARIUM SZKOLEŃ

kalendarium pokaż więcej

Ocena skuteczności kampanii promocyjnych. Podstawowe narzędzia i wskaźniki

Miejsce: Warszawa, Żurawia 43

Termin: 2019-02-13

Cena: 459 zł

Ocena skuteczności kampanii promocyjnych. Podstawowe narzędzia i wskaźniki

Data: 13 lutego 2019, 10:00 - 15:00

Cele i korzyści: Przekazanie wiedzy na temat oceny skuteczności działań promocyjnych podejmowanych przez urzędy i instytucje. Pomiar sprawności działań promocyjnych, definiowany jako relacja pomiędzy efektami a nakładami, nie jest ani łatwy, ani oczywisty. Każdy, kto zajmuje się promocją, zadaje sobie pytania: ile wydać, aby uzyskać oczekiwany efekt komunikacyjny, wizerunkowy czy sprzedażowy? Kiedy promocja jest inwestycją, a kiedy kosztem? Uczestnicy szkolenia otrzymają specjalistyczną wiedzę na temat dostępnych narzędzi i wskaźników, za pomocą których mierzy się skuteczność aktywności promocyjnych, zarówno tych o charakterze masowym, jak i tych, które mieszczą się w definicji komunikacji bezpośredniej. Szkolenie stanowi kompendium wiedzy na styku kilku dziedzin: promocji, planowania mediów, statystyki i socjologii. Szkolenie przewiduje także część praktyczną – warsztat z zakresu obliczania statystyk kampanii oraz prezentację praktycznych przykładów z tematyki zajęć.

Adresaci: Pracownicy administracji samorządowej, głównie jednostek odpowiedzialnych za promocję, za tworzenie marki miejsca, budowę wizerunku, organizację wydarzeń promocyjnych oraz za opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej.

Prowadzący: Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej w Katowicach. Autorka kilku kampanii promocyjnych z zakresu marketingu terytorialnego oraz promocji miast i regionów, realizowanych na terenie kraju oraz za granicą. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnych oraz kampanii promocyjnych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu komunikacji marketingowej w ramach podyplomowych studiów przy Uniwersytecie Śląskim. Wykładowca i trener firmy Questus, akredytowanego centrum szkoleniowo-egzaminacyjnego The Chartered Institute of Marketing in London. Prowadzi e-learningowy kurs przygotowujący do egzaminów CIM. Stała współpracowniczka miesięcznika „Marketing w Praktyce” (publikacje z zakresu komunikacji marketingowej, współpracy z agencją reklamową, marketingu relacji oraz promocji miast i regionów). Absolwentka Katedry Marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Ukończyła także kurs Professional Diploma in Marketing oraz Postgraduate Professional Diploma in Marketing i uzyskała międzynarodowy dyplom The Chartered Institute of Marketing in London.

Program:
1. Komunikacja marketingowa - jak mierzyć sukces?
- Ocena sprawności działań promocyjnych, jako relacja między efektami a nakładami.
- Na początku wyznacz cel.
- Działania ATL i BTL – czym są i jak je mierzyć?
60 minut.
2. Podstawowe wskaźniki komunikacji marketingowej.
- Spontaniczna znajomość marki, top of mind, wspomagana znajomość marki.
- ROI w komunikacji bezpośredniej.
- Ekwiwalent mediowy.
60 minut.
3. Wskaźniki mediowe.
- Zasięg kampanii (zasięg całkowity i zasięg efektywny).
- Intensywność kampanii.
- Wskaźnik dopasowania.
- Wskaźniki kosztu dotarcia: CPP, CPT.
60 minut.
4. Zmiany zachowań nabywców pod wpływem reklamy.
- Analiza DAGMAR.
- Model Markova.
- Metoda R. Reevesa.
60 minut.
5. Ocena skuteczności kampanii w praktyce.
- Ćwiczenie mediowe – jak obliczyć i ocenić parametry kampanii (indywidualny warsztat dla uczestników szkolenia).
- Prezentacja: Jak ekologiczny tramwaj objechał świat.
- Prezentacja: Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych.
60 minut.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 6 lutego 2019 r. fax: (22) 351 93 10, e-mail: szkolenia@frdl.org.pl lub wybrać opcje zapisu przez stronę www.frdl.mazowsze.pl
Ewentualną rezygnację ze szkolenia prosimy złożyć w formie pisemnej i przesłać do nas mailem bądź faxem najpóźniej na dwa dni robocze przed szkoleniem. W przypadku niewykorzystania zgłoszonego uczestnictwa - Urząd będzie zobowiązany do sfinansowania 100% odpłatności za uczestnictwo i materiały. FRDL zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia.
Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Żurawia 43. Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
Cena: 409 zł netto przy zgłoszeniu do 30 stycznia. Cena po 30 stycznia to 459 zł. Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji. Zwolnienie z VAT w przypadku finansowania ze środków publicznych. W cenie materiały szkoleniowe, zaświadczenie, lunch oraz przerwy kawowe. Płatność przelewem, na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.
Szkolenia realizujemy również w formie zamkniętej na terenie Instytucji. W przypadku braku potwierdzenia szkolenia na adres e-mail podany w zgłoszeniu na 3 dni przed szkoleniem prosimy o kontakt pod numer (22) 351 93 26

zaufali nam

  • bgk(1).jpg
  • indeks.jpg
  • 5e15c4e0456975192e90647f6ac4ba22.jpg
  • logo_minister.jpg
  • logotypclaim_czerony_pl_.jpg
  • logo_mir_2.jpg

zobacz także www.frdl.org.pl

Newsletter

Podaj email:

SPRZEDAŻ PORADNIKA DLA RADNYCH

zaproponuj temat szkolenia

fundacja mazowsze sugestie

zaproponuj temat szkolenia

Zaproponuj temat szkolenia

i uzyskaj rabat 50%*

* Voucher z 50% rabatem przyznamy za propozycję szkolenia które nie jest obecnie w naszej ofercie

Captcha

Przepisz kod z obrazka: