PL|EN
strona głowna KALENDARIUM SZKOLEŃ telefon fundacja mazowsze

infolinia 801 066 893

telefon fundacja mazowsze

801 066 893

fundacja mazowsze szkolenia
fundacja mazowsze kalendarium

KALENDARIUM SZKOLEŃ

kalendarium pokaż więcej

KURS: WARSZTAT Z FUNKCJONALNOŚCI FACEBOOKA

Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

Termin: 2018-05-16

Cena: 679 zł lub 2 opłaty za forum

Pliki do pobrania

KURS: WARSZTAT Z FUNKCJONALNOŚCI FACEBOOKA

Data: 16-17 maja 2018, 9:00 - 15:00

Adresaci szkolenia: Pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych, Przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych, reprezentanci organizacji turystycznych, pracownicy organizacji pozarządowych oraz przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

Korzyści ze szkolenia: Uczestnicy nauczą się poruszać efektywnie po bezpłatnych i płatnych możliwościach promocji na Facebooku. Będą potrafili tworzyć angażujące posty w różnych formatach i rodzajach, będą robili grafikę do postów, wydarzeń oraz zdjęcia w tle. Będą umieli nakręcić krótkie video i je przygotować do emisji. Nauczą się jak robić reklamę płatną. Poznają wiele użytecznych narzędzi do codziennej pracy na Facebooku i w social mediach. Poznają Facebooka od podstaw do zaawansowanych funkcji tego narzędzia. Szkolenie będzie miało charakter praktyczny i zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem laptopów.

Prowadzący: Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, blogerka z zamiłowania. Doradza w zakresie marketingu online, w szczególności mediów społecznościowych. Przygotowuje strategie marketingowe i prowadzi fan page’e oraz warsztaty dla firm z zakresu funkcjonalności Facebooka.

Program:
DZIEŃ 1
CZĘŚĆ PIERWSZA: OD 9.00-12.00
1. Różnice między profilem osobistym a stroną na FB.
2. Zakładanie i/lub uzupełnianie konto firmowe na Facebooku.
3. Ustawienia strony i ich zmiana zgodnie z potrzebami uczestników warsztatu.
4. Czemu służy przycisk CTA i jak go wykorzystać?
5. Jak planować posty, jaki gdzie je udostępniać, jak tworzyć wersje robocze i jak je wykorzystać?
6. Jak wykonać grafiki przy pomocy prostego program Canva?com i każdy uczestnik wykona swoje cover photo bądź popracuje nad grafiką do posta czy wydarzenia.
7. Strony z dostępem do darmowych zdjęć, darmowej muzyki.
8. Tworzenie infografik przy pomocy darmowego programu – easyl.ly.
9. Jak tworzyć ciekawe posty (karuzela, pokaz slajdów, notatka), ich zastosowanie, zalety i możliwości?
10. Tworzenie grup i odnajdowanie tych, które mogą nas interesować.
11. Zalety i możliwości grup (użytkownik/administrator) oraz zasady, jakie w nich obowiązują. Wskazówki prowadzenia grupy + ćwiczenie.
12. Tworzenie wydarzenia i wykorzystywanie jego potencjału + ćwiczenie.
CZĘŚĆ DRUGA - OD 12.00-15.00.
1. Zasady, jakimi rządzi się Facebook
2. Wskazówki jak stworzyć plan komunikacji firmy na Facebooku, każdy uczestnik ułoży swój tygodniowy plan komunikacji.
3. Jak pisać angażujące posty – typy osobowości, storytelling, elementy przyciągające wzrok + ćwiczenie praktyczne?
4. Jak czytać statystyki fan page i jak je wykorzystać?
5. Jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB?
6. Kilka narzędzi do usprawnienia działań na FB.
DZIEŃ 2
CZĘŚĆ PIERWSZA: OD 9.00-12.00
1. Jak robić live z urządzeń stacjonarnych i mobilnych?
2. Jak się przygotować do przeprowadzenia live’a i jak go przeprowadzić?
3. Zalety video, każdy uczestnik nakręci krótkie video na komórce i nauczy się je montować w jednym z darmowych programów, który ściągniemy na miejscu.
4. Narzędzie Quik do montażu zdjęć i video w film na urządzeniach mobilnych.
5. Jak sprawdzić czy Twój klient jest na FB – poznasz narzędzie Audience Insight?
CZĘŚĆ DRUGA - OD 12.00-15.00.
1. Gdzie pojawiają się reklamy (w tym Messenger)?
2. Najważniejsze elementy reklamy - przykłady ciekawych grafik/reklam.
3. Jak wybrać cel reklamowy i zrobić efektywną reklamę zgodnie z zasadami FB?
4. Zakładania konta reklamowego.
5. Reklama z celu Zasięg i Ruch w różnych formatach. Omówienie możliwości testowania reklam i budżetu.
6. Czym jest Pixel FB, gdzie go znaleźć i co to jest remarketing?
7. Grupy niestandardowych odbiorców oraz grupy podobnych odbiorców.
8. Na czym polegają posty strony.
9. Czytanie analizy zrobionych reklam i jak wyciągać wnioski.
10. Nowości, które pojawią się na Facebooku.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 2 maja 2018 r. fax: (22) 351 93 10, e-mail: szkolenia@frdl.org.pl lub wybrać opcje zapisu przez stronę www.frdl.mazowsze.pl
Ewentualną rezygnację ze szkolenia prosimy złożyć w formie pisemnej i przesłać do nas mailem bądź faxem najpóźniej na dwa dni robocze przed szkoleniem.W przypadku niewykorzystania zgłoszonego uczestnictwa - Urząd będzie zobowiązany do sfinansowania 60% odpłatności za uczestnictwo i materiały. FRDL zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia.

Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Żurawia 43. Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.

Cena: 629 zł netto przy zgłoszeniu do 2 maja. Cena po 2 maja to 679 zł.
Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.
Istnieje możliwość pokrycia części kosztów szkolenia ze składek Forum Sekretarzy/Forum Skarbników/Kadr.
Zwolnienie z VAT w przypadku finansowania ze środków publicznych.
W cenie materiały szkoleniowe, zaświadczenie, lunch oraz przerwy kawowe.
Płatność przelewem, na podstawie faktury wystawionej w dniu szkolenia.

Szkolenia realizujemy również w formie zamkniętej na terenie Instytucji.

Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy i przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji szkolenia oraz w celu informowania mnie o przyszłych szkoleniach i usługach oferowanych przez Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej z siedzibą w Warszawie, w świetle art. 24 ust 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2016 r. poz 922). Administratorem danych osobowych jest Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej z siedzibą przy ul. Żurawiej 43. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania i pisemnego wycofania zgody w każdym momencie. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak bez ich podania nie można dokonać rejestracji na szkolenie, wysłać materiałów czy też wystawić zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.

zaufali nam

  • bgk(1).jpg
  • indeks.jpg
  • 5e15c4e0456975192e90647f6ac4ba22.jpg
  • logo_minister.jpg
  • logotypclaim_czerony_pl_.jpg
  • logo_mir_2.jpg

zobacz także www.frdl.org.pl

Newsletter

Podaj email:

zaproponuj temat szkolenia

fundacja mazowsze sugestie

zaproponuj temat szkolenia

Zaproponuj temat szkolenia

i uzyskaj rabat 50%*

* Voucher z 50% rabatem przyznamy za propozycję szkolenia które nie jest obecnie w naszej ofercie

Captcha

Przepisz kod z obrazka: