PL|EN
strona głowna KALENDARIUM SZKOLEŃ telefon fundacja mazowsze

infolinia 801 066 893

telefon fundacja mazowsze

801 066 893

fundacja mazowsze szkolenia
fundacja mazowsze kalendarium

KALENDARIUM SZKOLEŃ

kalendarium pokaż więcej

Komunikacja z pacjentem. Jak radzić sobie z trudnym pacjentem, rozwiązywanie konfliktów i sporów. Asertywność w życiu zawodowym i prywatnym.

Miejsce: Siedziba Zamawiającego

Termin: 2019-12-31

Cena: Do negocjacji

Pliki do pobrania

Komunikacja z pacjentem. Jak radzić sobie z trudnym pacjentem, rozwiązywanie konfliktów i sporów. Asertywność w życiu zawodowym i prywatnym.

Cele:
- Rozpoznanie potrzeb trudnego pacjenta.
- Umiejętność radzenia sobie z roszczeniami pacjenta.
- Pacjent agresywny, jak sobie radzić.
- Postawa wobec pacjenta, komunikacja, mowa ciała.
- Poznanie właściwych reakcji na trudnego pacjenta.

Adresaci: Pracownicy ośrodków ochrony zdrowia mający bezpośredni kontakt z pacjentami.

Prowadzący: Trener Rozwoju Osobistego, Coach. Ukończył kilka kursów trenerskich w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Uzyskał między innymi dyplom trenerski w dziedzinie Transforming Communication – komunikacji biznesowej i interpersonalnej. Trener NLP z Society of NLP, studiował tę metodę bezpośrednio u jej twórcy - Richarda Bandlera przechodząc ścieżkę od podstaw po dyplom trenerski. Nieustannie rozwijając swoje umiejętności uczestniczy w John Maxwell University doskonaląc swój warsztat trenerski. Członek JMT, największej na świecie organizacji zrzeszających trenerów umiejętności liderskich. Przeprowadził kilka tysięcy godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 10 lat. W pracy indywidualnej pracował z osobami z pierwszych stron gazet. Warsztat prowadzony przez Andrzeja Maciejewskiego jest zawsze pełen praktycznych zajęć. Uczestnicy dostają wiedzę, która natychmiast sprawdzana jest w praktyce.

Program:
1. Kim jest roszczeniowy pacjent i z czym do nas przychodzi.
2. W jaki sposób myśli pacjent, czego oczekuje.
3. Możliwe reakcje na trudne sytuacje, w jaki sposób pacjent je odbiera.
4. Radzenie sobie ze stresem.
5. Rama Problemu i Rama Rozwiązania.
6. Metoda dwóch kroków.
7. Aktywne słuchanie.
8. Co to znaczy być asertywnym?
9. Test asertywności.
10. Asertywność a agresja. Rozróżnianie granic.
11. Techniki asertywności. Praktyka.
12. Komunikat „ja”.
13. Kiedy warto być asertywnym?
14. Techniki w życiu zawodowym i prywatnym.
15. Równowaga pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.
16. Asertywność a rozwój osobisty.
17. Odpowiedź na agresję.

Dlaczego warto?
Asertywność to nie tylko umiejętność odmawiania. To przede wszystkim poszanowanie swoich i cudzych praw. To zwiększenie pewności siebie przy jednoczesnym budowaniu autorytetu ( także wobec klienta) i dobrej atmosfery w zespole. Uczestnicy tego szkolenia dowiedzą się jak być asertywnym i dlaczego jest to kluczowe w działaniu każdego pracownika. Uczymy poprzez praktykę, pod czujnym okiem doświadczonego trenera. Po dwóch dniach tego warsztatu, pełnego praktycznych ćwiczeń i omawiania teorii do niezbędnego minimum, uczestnicy zauważą natychmiastowy postęp i zmianę. Swoje nowe umiejętności zastosują w codziennej pracy, jak i życiu prywatnym, co spowoduje, zgodnie z ideą work-life balance, większe zadowolenie z wykonywanej pracy.

Czas trwania szkoleń: 1 dzień, 5 godzin zegarowych w godzinach 10.00 - 15.00

Termin: Do uzgodnienia.

Miejsce realizacji: Siedziba Zamawiającego

zaufali nam

  • bgk(1).jpg
  • indeks.jpg
  • 5e15c4e0456975192e90647f6ac4ba22.jpg
  • logo_minister.jpg
  • logotypclaim_czerony_pl_.jpg
  • logo_mir_2.jpg

zobacz także www.frdl.org.pl

Newsletter

Podaj email:

zaproponuj temat szkolenia

fundacja mazowsze sugestie

zaproponuj temat szkolenia

Zaproponuj temat szkolenia

i uzyskaj rabat 50%*

* Voucher z 50% rabatem przyznamy za propozycję szkolenia które nie jest obecnie w naszej ofercie

Captcha

Przepisz kod z obrazka: